Excite

Volkswagen presenteert interactieve LinkedIn-campagne

Met een goede reclamecampagne trek je aandacht. Dat weet ook Volkswagen en daarom gaat de introductie van de nieuwe Passat gepaard met een speciale interactieve LinkedIn-campagne. Via deze campagne kun je kijken of je – of eigenlijk: jouw profiel – net zo vol van jezelf bent als de nieuwe Passat. Ook kun je jezelf vergelijken met collega’s.

De ludieke battle, die LinkedUit is genoemd, is bedoeld om gebruikers elkaar te laten uitdagen en zijn of haar status te boosten. Bovendien maken deelnemers kans op de allernieuwste Passat. Als je je aanmeldt, vergelijkt de applicatie jouw prestaties met die van bijvoorbeeld je baas. Die prestaties worden allemaal overgenomen uit je LinkedIn-profiel; als je dat niet goed invult, bestaat de kans dat je er niet zo goed uitkomt als je misschien zou denken. Aan de andere kant kun je natuurlijk ontzettend goed scoren als je collega maar weinig aandacht heeft geschonken aan zijn of haar LinkedIn-profiel.

Aan het einde van de ‘battle’ hoor je wie ‘in’ is en wie ‘out’. Ook krijg je dan de mogelijkheid om nog meer mensen uit te dagen en met je nieuwe status te pochen op andere netwerksites. Mocht je die Passat niet winnen, dan houd je er tenminste nog iets aan over!

Afbeelding: Flickr account mariosundar

Holland - Excite Network Copyright ©1995 - 2019